TRK Group tarafından satın alınması sonrası birçok yatırımlar yapılan firma, iç piyasaya da ‘VERDE’ markasıyla iddialı bir dönüş yapıyor. Marka lansmanında konuşma yapan yönetim kurulu başkanı İbrahim Başbuğ; ihracat şampiyonluğunu geri alacaklarını, bunun yanında Verde markasıyla da iç piyasaya heyecan getireceklerini duyurdu. Başbuğ ayrıca;
“Satın alınan 2018 yılından itibaren yatırımlarımıza hız kesmeden devam ediyoruz. 2020 yılı hedefimizi ihracat şampiyonluğu olarak koymuştuk ve bu yolda emin adımlarla ilerliyoruz. Yurtdışı pazarındaki hakimiyetimiz bu 2 yıl içerisinde oldukça arttı, Türk zeytinyağını dünyaya tanıtmanın haklı gururunu yaşıyoruz. İç piyasada ise Verde, uzun yıllar önce adından çokça söz ettiren, pazar payı yüksek olan bir firmaydı. Biz de yepyeni bir kimlik ile Verde’yi tüketici beğenisine sunuyoruz. Türkiye’nin en büyük zeytinyağı rafine tesisine sahibiz ve tesis iyileştirmelerine, hacim artışına devam ediyoruz. Bu üretim gücümüzü de kullanarak 25.yılında Verde’yi tüketicilerimiz ile uygun fiyatlara buluşturacağız. Amacımız her mutfağa, her aileye bir Verde dokunuşunun yapılabilmesi.” ifadelerinde bulundu.